viernes, 29 de marzo de 2024

MANUEL EDUARDO OTERO ES UN ESTUDIANTE RETORNADO

Manuel Eduardo Otero: "Es una oportunidad para seguir formándome cerca de mis raíces"

Eduardo-México
Manuel Eduardo Otero, en Carballiño, onde reside actualmente

Manuel Eduardo Otero é fillo de ourensán. O seu pai é de Magros (Beariz), malia que el agora viven no Carballiño. Naceu en México fai 25 anos e é licenciado en Medicina e actualmente está facendo o mestrado de Nutrición no Campus de Ourense grazas a unha beca BEME. “Mis papás son de Beariz. Mi papá se fue para México con 11 años con sus padres y hermanos. Luego volvió, conoció a mi madre y regresaron a México en donde nacimos mis hermanos y yo. Allí hice todos mis estudios. Siempre que hemos podido hemos venido a pasar los veranos para ver a mis abuelos y el resto de la familia y sobre todo para no perder las raíces”.

Pese a estar lonxe da terra, en México, Manuel Eduardo Otero sempre tentou manter os vínculos coas súas raíces. “En México íbamos al Centro Gallego de México para mantener el contacto con la cultura gallega. Incluso participé en los campamentos para jóvenes de la Xunta para que los jóvenes pudiésemos venir y conocer Galicia”.

“Mis padres y mi hermano pequeño aún están en México. Mi deseo a medio plazo es que mis padres puedan regresar y estar con su gente y su pueblo”

Fai dous anos sacaron estas bolsas BEME aínda que Manuel Eduardo Otero non puido acceder porque ainda estaba a rematar os seus estudos pero este ano si que puido ser posible. “Entre mis planes estaba previsto venir a vivir y trabajar en España. En la actualidade, mi título está en trámite de homologación y gracias a la beca he podido seguir estudiando y formándome profesionalmente y al mismo tiempo poder estar aquí, en Galicia”, comenta.

Plans de futuro

Entre os seus plans profesionais está facer en 2020 o exame de residencia e preparar a especialidade de pediatría ou uroloxía.  Manuel Eduardo Otero móstrase encantado coas axudas existentes porque “nos permite regresar a las raíces”. Na actualidad, unha das súas irmás xa está en Galicia (en Santiago) mentres que os seus pais e o seu irmán menor aínda seguen en México. “Mi deseo es que en medio plazo puedan regresar. A mis papás, le gustaría regresar y estar con su gente y con su pueblo”.