viernes, 19 de abril de 2024

Antía Torrado: "Una forma de atraer talento y de conexión emocional"

Antía Torrado web
Antía Torrado

Antía Torrado é unha das beneficiarias das bolsas BEME e destaca o importante apoio que supón para os xoves emigrantes no exterior este tipo de iniciativas non sólo polo apoio económico “senón tamén emocional e de asesoramento”.

Antía é natural de Catoria, ainda que actualmente vive en Ourense onde viviu boa parte da súa vida. Tras rematar os estudos en turismo, en 2016 trasladouse a Alemania cunha beca Erasmus e alí xurdiu a oportunidade de ir a Arxentina con un beca para o traballo de fin de grao sobre o desenrolo turísticos dos poblados indíxenas nese país. “Allí conocí a mi marido, regresé a España a presentar el trabajo y volví a Argentina. Allí comencé a relacionarme con gente de origen gallego, en los centros gallegos del país y así fue como me enteré de las bolsas BEME”, comenta. 

Antía Torrado solicitou a bolsa para facer o Master en Ourense de gestión empresarial del deporte. Fixo a primeira solicitude en 2019 ainda quen non pudo completar os trámites e volveuno a tentar en 2020 cando sí lle concederon a bolsa.

Antía Torrado resalta que “estas inicativas son muy útiles. Es emocionante ver como personas que nunca han estado aquí tienen unos sentimientos tan inimaginables por esta tierra. La propuesta de la Xunta es positiva no sólo par atraer talento sino para conectar con el vínculo emocional". 

Latinoamérica está llena de profesionales con una gran preparación y su experiencia es un valor añadido para Galicia gracias a estas bolsas. La gente no regresa sólo por la beca sino también por la calidad de vida. La labor de las oficinas de retorno es muy importante. Colaboro como voluntaria en la Asociación de Jóvenes Emigrantes en la que tratamos de ofrecer un apoyo muy cercana. La mayoría de los jóvenes que retornan tienen una opinión muy positiva de esta oficina. En mi caso particular, nos informaron de la formación para mi marido que nos podría venir bien a los pocos meses de estar aquí”.