Sábado, 10 de Diciembre de 2016

EN CARBALLIÑO

El PP reclama que se reforme la pista roja de la Praza do Emigrante

Monumento al emigrante en O Carballiño
Monumento al emigrante en O Carballiño

El grupo municipal del Partido Popular de Carballiño se dirigió al gobierno municipal socialista para recordarle su compromiso de reformar la pista roja de la Praza do Emigrante, teniendo en cuenta que ha sido una de las exigencias de los 'populares' para que con su abstención se pudiesen aprobar los presupuestos de este año. "O Partido Popular congratúlase de que Goberno do Concello esté en disposición de arranxar a pista vermella, recupere o seu esplendor e volva a ser un lugar emblemático no corazón do   Carballiño", señala este grupo de la oposición.

Al mismo tiempo considera importante esta intervención para que "se poida practicar o baloncesto entre outros deportes". En ese sentido, los populares puntualizan que "este foi un dos compromisos adquiridos polo Goberno municipal para a aprobación dos orzamentos do exercicio do 2016, no mes de febreiro, facilitados únicamente polo PP, cuestión que lle foi recordada ao alcalde".

Este grupo municipal, concluye manifestando que "desde o Partido Popular entendemos   que negociar unhos orzamentos   e chegar a acordos é importante, pero máis importante é que haxa o compromiso de cumprilos, pois son base para as seguintes negociacións", matizan en relación a los presupuestos pendientes para el año 2017, en los que está trabajando el Concello.